EA prezradilo, prečo zavrelo Visceral Games

Bohužiaľ, je to tak, ako si všetci myslia.

Zatvorenie Visceral Games, ktoré pracovali na singleplayer hre, ktorá sa mala odohrávať v Star Wars univerze, vyvolalo vlnu vášne nie len medzi hráčmi, ale aj medzi uznávanými menami herného priemyslu.

EA sa bránilo a tvrdilo, že štúdio zavrelo z ekonomických dôvodov a nie pre to, že hra bola singleplayer. A ako sa ukázalo, pravda je predsa len niekde uprostred.

Finančný šéf EA, Blake Jorgensen, tvrdí, že si v EA spočítali, koľko by chystaná hra zarobila. Tvrdí, že obľuba čisto SP hier dnes už nie je taká ako bola pred 5, či 10 rokmi. Preto by vraj hra nezarobila ani toľko, aby sa zaplatil jej vývoj. A tak štúdio z ekonomických dôvodov zavreli. Predsa len, prevádzkovať štúdio v San Franciscu, v jednom z najdrahších miest na svete, niečo stojí.

Každopádne, dobrou správou je aspoň to, že väčšina zamestnancov bola presunutá do iných EA štúdii, takže bez práce neostali.

Marek Jaroš

Marek Jaroš

Mám 19 rokov a na CentrumHer.eu to s Lukášom ťahám už viac ako 4 a pol roka. A ak práve nehrám, tak ma nájdete na MatFyze, kde študujem, alebo s mojou priaťelkou, Saši 🙂
Marek Jaroš
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Jeden komentár

  1. Lukáš Kanik píše:

    Ehm, Zaklínač Ehm!
    Metro, Skyrim, Fallout, Bioshock, Dying Light, XCOM, Dishonored, Shadow of Mordor, South Park, Tomb Raider, God of War, Wolfenstein, Mirrors Edge, Mad Max, Batman, Hitman, Quantum Break, AC: Origins…

Napíš komentár

Musíš byť prihlásený pre napísanie komentára.