Super Seducer 2 – Recenzia

Ak sa vám páčila pôvodná hra, tak vás Super Seducer 2 nesklame. Ale ani neprekvapí.

Super Seducer sa ešte na jar tohto roka preslávil hlavne tým, že hru Sony na svoju konzolu nepustilo. Doteraz mi nie je celkom jasné, že prečo. Okey, slovník hry je miestami veľmi štipľavý, no nevyskytujú sa v ňom žiadne výrazy, ktoré by sme už inokedy nepočuli. A hoci sa hre v recenziách príliš nedarilo, na Steame si od hráčov odniesla pozitívne recenzie. A v podstate aj tá naša, kde sme hre dali 6.7/10, patrila k tým štedrejším. Ako sa však v našej recenzii obstál Super Seducer 2?

Vo svojej podstate je Super Seducer 2 len akýmsi rozšírením pôvodnej hry. Základné princípy sa nezmenili, akurát nás tvorcovia hry berú na nové miesta s novými príbehmi. Tých je teraz 11 a každý z nich vám zaberie odhadom tak 20 minút až pol hodinu. Samozrejme, ak skúšate všetky dostupné možnosti, čas sa poriadne natiahne. Dobrou správou je, že teraz si zahráme hru aj zo ženského pohľadu, nie len mužského.

Samotná úroveň, akýsi mini príbeh prebieha nasledovne. Sledujete scénku a z času na čas vám hra dá možnosť rozhodnúť, ako ísť ďalej. Obdobne, ako v prvej hre, aj tu sa objavujú skvelé odpovede, horšie ale stále dobré a absolútne zlé odpovede. Pri tých absolútne zlých vám hra dá jasne najavo, že takto by ste sa chovať nemali a vráti vás do momentu rozhodnutia. Pri tých obstojných vás nechá pokračovať.

Aj teraz sa po každej vašej odpovedi od autora hry, Richarda LaRuina, dozvedáme čo sme spravili dobre, respektíve zle. Avšak, tentokrát na odpovede nie je sám. Na pomoc mu prichádza jeho žena, ktorá do hry prinesie viac ženského pohľadu na danú situáciu. Neviem si pomôcť, no sem-tam mi jej prítomnosť vadila. Občas na mňa pôsobila ako len niekto, kto pritakáva a opakuje odpovede po svojom mužovi, no zopár rázy mala aj pripomienky, ktoré mne ako chlapovi veci objasnili. Takže v konečnom dôsledku je jej zaradenie obohacujúce.

Povedal by som, že samotné scény a ich zasadenie na mňa pôsobia viac bohatšie, ako v prvom diely. Ženy pekné a aj herecké výkony sa dajú zniesť. Aj keď, niekedy máte pocit, že aj samotný aktéri by sa chceli smiať, len nemôžu. Najhoršie to je, keď vám hra ponúkne relatívne vtipnú, aj keď zlú odpoveď. Vybrané dámy jednoducho nemajú na to, aby zahrali to zhnusenie z toho, aké perverzné prasa ste. Priznám sa, na niektorých možných odpovediach som sa z chuti zasmial a klikol na ne len preto, aby som videl, ako sa s nimi vývojári popasovali.

Ak ste hrali prvý diel, môžem vám pokojne povedať, že sa nič nezmenilo. Ak vás hra aspoň trocha zabavila a niečo ste si z nej odniesli, stane sa tak aj tentokrát. Občas si vypočujete niečo nové, občas staré známe obohrané rady a občas vám hra len oznámi, že ste si vybrali dobre/zle. Rovnako ako v prvej hre. Ak čakáte, že z vás hra spraví alfa-samca, ste na zlom mieste. Ale nejaké tie triky či postrehy vás predsa len naučí. Vo svojej podstate je to ale tá istá hra, len s novými herečkami a mini-príbehmi. A tomu zodpovedá aj hodnotenie, ktoré je absolútne rovnaké ako v prípade prvého dielu. Čo je však sympatické, je cena titulu. Ten totižto stojí menej, ako prvý diel.

Mimochodom, pre tých pár jedincov, ktorí Super Suducera hrajú, mám skvelú správu! Tím okolo Richarda chystá aj pokračovanie, Super Seducer 3! Vyjsť by malo v Marci budúceho roka.

Recenzovaná verzia: PC (Steam)

Mám 19 rokov a na CentrumHer.eu to s Lukášom ťahám už viac ako 4 a pol roka. A ak práve nehrám, tak ma nájdete na MatFyze, kde študujem, alebo s mojou priaťelkou, Saši 🙂