Ako by vyzeral Uncharted 4 bez textúr a efektov?

Dizajnérka z Naughty Dog ukázala, ako vyzerá návrh akčnej scény

Je Október a na Twitteri vznikol nový trend, hashtag #Blocktober cez ktorí môžu vývojári ukázať, ako hry vyzerajú v tej najzákladnejšej forme. Vo forme obyčajných blokov bez textúr, bez efektov, bez zložitých modelov. Dizajnérka z Naughty Dog – Emilia Schatz – zverejnila také video z Uncharted 4. Máme tak exkluzívnu možnosť vidieť, ako vyzerá hra na začiatku svojho vývoja v čase, keď sa len vytvárajú akčné scény, pohľady kamery a nápady do gameplayu.

Animátori a dizajnéri pripravia prostredie hry tak aby vyzerala scéna čo najlepšie už bez efektov a až potom grafici dorobia všetky modely, textúry a zvukové efekty. Niečo podobné ukázal aj Blizzard keď sa na Blizzcone rozoberali začiatky vývoja Overwatch. Práve tie videá si môžete pozrieť tu.

Sledujte ma:

Lukáš Kanik

Šéfredaktor webu Centrumher.eu, fanúšik Half-Life, Mass Effect a Witcher univerza
Sledujte ma:

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

How to whitelist website on AdBlocker?

  • 1 Click on the AdBlock Plus icon on the top right corner of your browser
  • 2 Click on "Enabled on this site" from the AdBlock Plus option
  • 3 Refresh the page and start browsing the site