Ako vzniká audio v Paladins a SMITE?

7 januára, 2018 Jakub Babík

Hi-Rez Studios sa o tom s ľuďmi podelili v novom videu.

Objavuje sa v ňom Chris Rickwood, audio director SMITEu spolu s Gregory Allenom, audio directorom Paladins, pričom obaja hovoria o tom, ako prebieha tvorba rôznych zvukov a efektov v oboch hrách, ale takisto aj pre jednotlivé postavy.

Cez víkend prebehlo Hi-Rez Expo, kde vyšli na povrch mnohé novinky. Niekedy budúci týždeň by mal do PC verzie doraziť nový hrdina, herný režim a mapa + niekoľko ďalších vecí. Neskôr sa novinky objavia aj na konzoliach. Ako už iste viete, asi najzaujímavejšou správou posledných dní je, že do Paladins sa chystá nový herný režim Paladins: Battlegrounds, ktorý ju celú posunie do štýlu Battle Royale. Do SMITE v nasledujúcich týždňoch pribudne nový boh a prerobená mapa Ragnarok. Čo sa týka vydania na konzoly, o ňom zatiaľ autori informácie nepriniesli.

Jakub Babík