Anthem 2.0

Anthem 2.0 a jeho Javelin, Skill Tree a Artifakty zverejnené

2 novembra, 2020 Martin Popčák

Blog BioWare nám ponúkol náhľad na to akým smerom sa Anthem 2.0 vyberá.

Ako už všetci vieme, po nie veľmi úspešnom štarte, hra Anthem prechádza rozsiahlou prerábkou.

Anthem 2.0 sa pomaly blíži, čomu napovedá aj množstvo informácií, ktoré sa v poslednej dobe dostali na verejnosť. Posledné novinky pochádzajú zo samotného vývojárskeho blogu BioWare.

Najväčším problémom hry boli asi Javeliny. Prispôsobenie si takéhoto high-tech obleku bolo značne obmedzené a hráči chceli viac variability pri ich tvorení. To by sa malo zmeniť prostredníctvom jedenástich slotov pre vybavenie.

Užívateľské rozhranie by malo vyzerať veľmi podobne tomu v hre Destiny. Zbrane budú rozdelené na primárne, sekundárne na prispôsobenie sa rôznym situáciám alebo ako bude pre vás najpohodlnejšie.

Módy a artefakty nahradia komponenty a hráči si budú môcť pretvárať svoje vybavenie a schopnosti počas hry na obrazovke loadoutu. Schopnosti už nebudú fungovať na spôsob dropu ale ako odomykateľné, aby ste si nimi vedeli lepšie pomôcť v boji. Takisto si schopnosti budete môcť zlepšovať módmi. Vaše zostavy budú definované na základe súhry medzi špecializáciou, schopnosťami a vybavením.

Čo sa týka samotného Javelinu, ten bude stúpať na úrovniach a budete prostredníctvom nich získavať skill pointy. Tie použijete v Skill Tree cez ktorý si budete odomykať aktívne a pasívne schopnosti. Každý Javelin bude mať vlastný Skill Tree, ktorý bude možno ďalej vyvíjať smerom, akým uznáte za vhodné. To znamená že aj štýl akým hráte s daným Javelinom sa bude časom meniť.

Artefakt bude v hre novinka, ktorá bude takisto prispôsobiteľná vášmu hernému štýlu. Artefakty budú pre každého Javelina iné s možnosťou osadiť do nich diely. Diely budú meniť nie len výzor artefaktu ale aj pasívne schopnosti ktoré vám artefakt dodá.

Tieto novinky o hre naznačujú, že vývojári sú s prerábkou na správnej ceste. Teraz nám už len ostáva dúfať, že sa Anthem podarí navrátiť na výslnie, ako to bolo pred vydaním hry.