Battlefield V dostal nadupaný launch trailer, recenzie

V hodnoteniach je to štandard série.

Battlefield 1 ani tento rok nevystúpil z davu a včera vydané prvé skoré recenzie dokázali, že si zachováva svoju kvalitu. Battlefield diely predtým mali vždy v priemere hodnotenia okolo 80-90%, nemení sa to ani pri novom dieli z druhej svetovej vojny. Hoci zverejnených bolo zatiaľ len málo recenzií, keďže ide o multiplayerový titul, navyše, v niektorých regiónoch kópia na recenziu stále nedorazila. Hra totiž vychádza oficiálne až o 5 dní.

Priemer v hodnoteniach na Metacritic sa zatiaľ pohybuje okolo 86%, čo je veľmi slušné. Battlefield 1 spred dvoch rokov mal hodnotenia v priemere okolo 88% tiež na PC. Práve na PC sa viete do hry dostať skôr ako pred vydaním a to vďaka predplatenej službe Origin Access Premier.

V zásade ide o veľmi kvalitný a odladený diel, ktorému pomohla nie len beta, ale aj odklad a feedback hráčov. Oznámenie hry pred pár mesiacmi sa nieslo na vlne kontroverzie, pretože hra propagovala transvestitov, politickú korektnosť a multikultúru. Nepáčilo sa to hlavne zarytým fanúšikom Battlefield série, ktorí chceli kvalitnú hru z druhej svetovej vojny. A viete čo? Vývojárom sa skutočne podarilo hru prenastaviť tak, že všetky tie uletené nápady vrátane netradičnej kustomizácie išli do úzadia a zamerali sa hlavne na autentické prvky druhej svetovej vojny. Podľa niektorých recenzentov ide o najlepšiu singleplayer kampaň v sérii. Multiplayer je znovu veľmi solídny a extrémne dobre hrateľný.

Prvý oznamovací trailer na hru zniesol len kritiku, no keď sa pozriete na Launch trailer, hra sa kompletne zmenila. Už je to znovu starý dobrý Battlefield. Keby týmto trailerom oznámili hru pred mesiacmi, EA by sa topilo v peniazoch.

Battlefield V si môžete objednať na XGames.sk.