Budúcnosť next-gen raytracingu v DX11?

17 marca, 2013 Lukáš Kanik

Moder uploadol na Youtube video, ktoré prezentuje next-gen raytracing v real time, beží na Intel i7 a Radeon 5870.

Odrazy svetla a odlesky od objektov, ktoré technika raytracingu dokáže vykresliť sa používa hlavne na statických, či vopred renderovaných scénach, má totiž veľké nároky na výkon a v real-time sa používajú skôr úsporné verzie.

Youtube užívateľ Hayssam Keilany, ktorý si rád moduje GTA a Skyrim ale uploadol video, v ktorom beží perfektný raytracing v real-time s DX11. Môžeme si predstaviť, ako by mohla vyzerať next-gen grafika, ak by ju vývojári chceli použiť.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gbjW57zlVfc[/youtube]

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Súvisiace články