Co se stalo s Blizzardem? Díl 2.

 Pojďte se podívat na druhý díl peprných a zákulisních témat na adresu Blizzardu

V minulém díle Co se stalo s Blizzardem? Jsme vás informovali o problémech ve hrách Blizzardu a dnes v tom budeme pokračovat, i když více na tělo. Dnes se totiž podíváme do zákulisí vývojářů a dozvíme se, jak se jim to krásně hospodaří. 

Dotazník na téma: Co s Hearthstone? 

Informace o dotazníku na téma Jak se vám líbí Hearthstone, která proletěla pouze velmi úzkým kruhem hráčů a profesionálů se do povědomí hrstky obyčejných lidí dostala jen prostřednictvím sociálních sítí a která tak nenápadně naznačovala, že Hearthstone klesají hráči a že Blizzard vlastně “strašně zajímá”, co si o tom někteří hráči, ať už profesionální či neprofesionální, myslí. V dotazníku se Blizzard například ptal, zda má Hearthstone budoucnost v Esportu, jak se vám líbí poslední změny a expanze, jestli hrají vaši přátelé, zda by jste hru stále doporučovali, nebo třeba, tento dotaz jsem si velice oblíbil, zda má hra ještě stále budoucnost. Tyto a ještě spoustu dalších otázek našli hráči v dotazníku a i naprostý idiot si dokaže spojit souvislosti s tím, že Blizzard vlastně neví, zda si Hearthstone ponechat jako jednu z hlavních her a nebo ji přesunout na vedlejší kolej stejně jako to udělal s Heroes of the Storm. Těžko říct, jediná věc, která nás může držet nad vodou je ta, že Hearthstone je i na mobilní zařízení, na které teď Blizz tak urputně sází, takže osobně si myslím, že moc změn nás potkat nemůže, maximálně hru zruší, ale v dnešní době si udělat obrázek o Blizzardu je tak náročné asi jako vylézt na Mount Everest úplně nahý a bez kyslíku.

 

Chceš výplatu? Tak odejdi 

Není to tak dlouho co svět obletěla informace o tom, že Blizzard nabízí zaměstnancům zajímavé finanční bonusy, pokud dobrovolně podají výpověď, no a tento týden se k nám zase dostala informace, že Blizzard chystá velké, masivní propouštění. Prý chce snížit náklady. Ono je problém, když naberete hromady zaměstnanců do her, na které se pak vyprdnete, třeba do hry Overwatch bylo na poizice různých podpor zaměstnáno ohormné množství lidí a proč? To nikdo neví, obzvlášť u Overwatche, do kterého je nový obsah přidáván tak pomalu jak to jen jde a jehož hráči odchází měsíc co měsíc v poměrně větším počtu. Co s těmi lidmi chcete dělat, když už žádná vaše hra nefunguje pořádně. Nicméně, nebuďme zlí, vždyť Blizzard to s nimi myslí dobře, i jim zaplatí za to když odejdou. Tomu se říká ekonomický tah na branku!

Nemáme žádné peníze, že pane řediteli? 

Další peprná informace obletěla svět na konci minulého roku. Blizzard, který poslední rok pláče, kde může, že nemá peníze a že jeho hry se tolik nehrají a že finance jsou velký problém a že musí masivně propouštět, aby měli na nájem a tak dál a tak dál, kecy, kecy, kecičky. No a z ničeho nic, starý finanční ředitel odešel do Netflixu, radši, a na jeho post usedl starý známý Dennis Durkin, říkáte si, jo toho znám, ten už tam někdy byl, tak to by mohl být dobrý tah ne? Mohl no, pokud by Dennis nebyl takový zlatokop a Blizzard nebyla taková banda hlupáků, že mu za přesunutí na jeho bývalou pozici dala bonus ve výši 15 milionů dolarů, tleskám, hlavně že nejsou peníze na lidi. Mohl bych tu nadávat Blizzardu a textu by přitom bylo více jak v Bibli, ale neudělám to, věřím totiž, že každý z vás si najde ta pravá slova na adresu Blizzard a rozhodně se nebojte se o ně s námi podělit, k tomuto článku je vše dovoleno. 

Kdo uteče, vyhraje! 

Poslední odstavec bych rád věnoval lidem, kteří pomáhali s tvorbou a se začátky Blizzardu a nyní raději odešli, protože pomalá, ale zrychlující sebedestrukce firmy jim zkrátka zničila srdce. Jak bylo řečeno v Call of Duty, Press F to respect! Nejnovějším přírůstkem do rodiny “Vyhnanců” je Mike Morhaime, spoluzakladatel, bývalý prezident a do dubna ještě poradce, bůhví pro co. Krom hromady vývojářů, kteří raději odešli do ústraní po tom, co viděli, že se s Blizzardem něco děje, opustili kromě Mikea potápějící loď i další, konkrétně finanční ředitel Spencer Neumann, finanční ředitelka Amrita Ahuja, zakladatel Sledgehammer Games Glen Schofield a ředitel Activision Publishing Eric Hirshberg. Nevěřím, že by tito lidé opustili Blizzard jen tak, že by si našli něco jiného, jen už se na to prostě nemohli dívat, řekli svůj názor a odpověď byla jasná: “Tak si klidně jděte”. Nicméně, teď je to zřejmě na nás, zahoďme tedy kapesníčky, vezměme do rukou pochodně a hurá na ně! 

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

How to whitelist website on AdBlocker?

  • 1 Click on the AdBlock Plus icon on the top right corner of your browser
  • 2 Click on "Enabled on this site" from the AdBlock Plus option
  • 3 Refresh the page and start browsing the site