COD: Black Ops 2 Revolution DLC – Recenzia

3 marca, 2013 Ben

Revolúcia v Call of Duty: Black Ops 2 započala a tým, ktorý sa jej zúčastnia nadelí pekné bonusy do hry v podobe DLC obsahu.

Datadisky sú úž samozrejmosťou každej jednej hry. Neraz sa stáva, že autori pár dní pred vydaním hry ohlásia, že pri preobjednaní hry môžete získať bonusové zbrane, mapy a podobné veci. S Call of Duty je to takto taktiež. Pred vydaním hry si môžete preobjednať limitovanú edíciu hry so Season pass, ktorý ma hodnotu okolo 40€ a zabezpečí vám to, že budete mať stále dôvod hru hrať so všetkými budúcimi DLC.

Čas nastal a prvý DLC obsah s názvom Revolution pre Call of Duty: Black Ops 2 je tu. Do multiplayerovej časti hry pridáva štyri mapy Hydro, Grind, Downhill, Mirage a SMG zbraň Peacekeeper. Do zombie kampane pridáva jednu mapu Die Rise a mod Turned. Celkom pekná nádielka vecí, ktorú si v tejto recenzii rozoberieme.

Začneme pekne poporiadku, mapa Hydro je umiestnená pri veľkej vodnej elektrárni v Pakistane. Rozloha mapy je stredná, využiť sa tu dá každá zbraň, nájde sa tu aj zopár vyvýšených miest pre camperov, ale tie na dlho neobsadia, pretože k ním vedie kopa prístupových ciest. Na jednom konci mapy je veľká priehrada a na druhom vodopád, z ktorého neodporúčam skákať. Od vodopádu vedie cesta cez podzemie s rebríkmi, pomocou ktorých sa dostanete hore.

Mapa Grind je jeden veľký skatepark v Kalifornii, rozlohou je dosť veľký a preto sa mi aj zo všetkých máp v DLC páčila najviac. V strede je veľká budova, naokolo nej je kopa vysokých rámp, na ktoré sa dá ľahko dostať a mať tak prehľad nad celým bojiskom. Nechýbajú tu ani bočné uličky, ktoré slúžia ako skratky, keď sa rýchlo potrebujete dostať na druhý koniec mapy.

Downhill mapa umiestnená na Alpskom svahu je z celého DLC najväčšia. Nachádza sa tu pomerne dosť budov. Hlavná, ako je zvykom umiestnená v strede, cez ktorú prechádzajú každú sekundu lanovky, ktorým sa treba vyhýbať, lebo ak vás len šuchnú, automaticky ste mŕtvi. Tieto smrtiace lanovky ma zo začiatku dosť štvali, lebo kopu úmrtí nazbierate len vďaka nim. Hore na svahu nájdete väčšiu chatu s balkónom, ak si myslíte, že to je skvelé miesto na campenie, ste na omyle, pretože odtiaľ nič chvála bohu nevidno, kvôli skvelému umiesteniu veľkých kameňov.

Mirage je dovolenkový rezort zasiahnutý púštnou búrkou, umiestnený v púšti Gobi. Rozlohou stredne veľká mapa.V strede stojí vysoký hotel pred ktorým nájdete bazén zo skokanským mostíkom. Okolo hotela je zopár menších budov, prístupne balkóny a parkovisko s kopu áut, ktoré slúžia ako dobré krytie.

Ďalším dodatkom je SMG zbraň Peacekeeper, ktorú automaticky získava každý kupujúci DLC obsahu. Ostatné zbrane nejak svojou silou neprevyšuje. Jediná jej výhoda je v tom, že ak ju používate, tento víkend dostanete dva krát viac XP bodov.

Do zombie kampane pribudla nová co-op mapa Die Rise, v ktorej začínate na vrchu veľkého mrakodrapu. Vašou úlohou je prežiť čo najviac vĺn stále prichádzajúcich zombíkov a dostať sa na najnižšie poschodie. Druhým dodatkom je nový a celkom zábavný mód Turned. Názov ho aj vystihuje. Na začiatku kola ste všetci štyria hráči zombíci. Po pár sekundách sa objaví liek a ten kto ho ako prvý zoberie sa premení na človeka. Ostatní zombíci ho majú za úlohu zabiť. Ten kto hrá za človeka, začína s revolverom a za každé zabitie dostáva stále lepšiu a lepšiu zbraň ako v GunGame móde. Ak ho ale nejaký zo zombíkov zabije, automatický sa s ním vymení a úlohu toho čo prežil preberá on.

Na mode Turned ma najviac pobavili zvuky, ktoré vydávali zombíci. Niečo v štýle ázijského porna “awhhswws oh yes, oh god more“ – povedal random zombie. A hudba v pozadí hry, je čisto ako vystrihnutá z Crash Bandicoot. Celé je to nejaké divné fetišistické, ale vcelku je to dobrá zábava na nudné noci. Mod Turned odporúčam hrať zo skupinkou kamarátov. S náhodnými ľuďmi to tiež nie je zlé, ale kooperácia s priateľmi tomu dá úplne iný rozmer.

Ak máte zakúpený Season Pass tak toto DLC už dávno hráte, ale ak sa stále rozhodujete či to kúpiť alebo nie , tak kupujte jedine ak neviete, čo s peniazmi. Ak chcete ale svoje ťažko zarobené peniaze investovať lepšie, odporúčam radšej Battlefield 3 Premium, ktoré za cenu Black Ops 2 season pass obsahuje samotnú hru Battlefield 3 aj so všetkými doteraz vydanými DLC.

[review pros=“4 slušné mapy, nový mód Turned, SMG Peacekeeper“ cons=“cena“ score=75]