CryEngine predstavil svoju technológiu Real Time Ray Tracing

CryEngine ray tracing

Takúto kvalitu zvládne väčšina grafických kariet na trhu.

Spoločnosť Crytek na konferenciu GDC19 prišla so svojim aktualizovaným enginom CryEngine 5.5. Do enginu pridali formu real time ray tracingu, technológiu realistického spracovania odleskov, odrazov a nasvietenia. Crytek sa tak pridáva k Unreal Enginu, Frostbite Enginu a Unity Enginu, a ďalším, ktoré si osvojili RTX. V prípade efektov od Nvidie je nutnosť vlastniť niektorú z grafických kariet rady Nvidia RTX.

Crytek predstavil riešenie, ktoré funguje na väčšine grafických kariet na trhu. Je jedno, či vlastníte kartu Nvidia alebo AMD. Najlepší výkon v CryEngine ray tracingu ale dosahujú najnovšie karty s podporou DirectX 12 a Vulkan API.

Demo predvádza real time odlesky na scéne, či už na mokrej ceste, na oknách alebo skutočné odlesky priamo na zrkadlách. Demo bolo renderované v real time na grafickej karte rady AMD Vega 56. Ich cena sa pohybuje niekde okolo 360 eur.

CryEngine je zdarma a pri vydaní si firma berie len 5% z príjmov predaja hry. Na CryEngine momentálne vzniká viac ako desať menších hier, všetko iba na PC.

Sledujte ma:

Lukáš Kanik

Šéfredaktor webu Centrumher.eu, fanúšik Half-Life, Mass Effect a Witcher univerza
Sledujte ma:

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

How to whitelist website on AdBlocker?

  • 1 Click on the AdBlock Plus icon on the top right corner of your browser
  • 2 Click on "Enabled on this site" from the AdBlock Plus option
  • 3 Refresh the page and start browsing the site