Death Stranding vytvorilo len 80 ľudí

Death Stranding

Vývoj Death Stranding pod Kojimovým vedením trval len 3 roky.

Iba 80 ľudí pracujúcich v Kojima Production stačilo na to, aby za 3 roky vývoja vytvorili hru Death Stranding. To je neskutočne malé číslo. Veď na dnešných AAA hrách pracujú stovky ľudí po dobu niekoľkých rokov. Ako to Kojima dokázal?

Samotný Kojima o sebe hovorí, že je veľmi efektívny v spôsobe, ako vytvára hry v tak krátkom čase. O spôsobe svojho rozhodovania povedal: “Každý deň, každú hodinu robím rozhodnutia. Buď idem vľavo, alebo vpravo. Nepoviem ‘hmm, počkajte, musím si to premyslieť,’ proste spravím rozhodnutie na mieste. Aj to je dôvod, prečo v štúdiu ne-outsourcujem tak veľa. Totižto, musíte odpisovať na emaily a potom čakať na odpoveď. Preto sa snažím čo najviac roboty spraviť u nás v štúdiu.”

Navyše, Kojima je v štúdiu na všetko sám. Všetko plánovanie, dizajn, produkcia, to všetko je v jeho rukách. Odpadá tak potreba mať na všetko ľudí a jeho pevné rozhodovanie pomáha urýchliť celý proces. Či je takýto štýl riadenia dobrý sa dozvieme už 8. Novembra, kedy hra vychádza exkluzívne na Playstation 4.

V najšom staršom článku si môžete prečítať, ako tie tri roky v jeho štúdiu vyzerali.

Časová postupnosť, ako Kojima vytvoril Death Stranding

Marek Jaroš

Mám 21 rokov a na CentrumHer.eu to s Lukášom ťahám už takmer 6 rokov. A ak práve nehrám najnovšie pecky, tak ma nájdete na MatFyze kde študujem, alebo s mojou priateľkou Saši 🙂
Marek Jaroš

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

How to whitelist website on AdBlocker?

  • 1 Click on the AdBlock Plus icon on the top right corner of your browser
  • 2 Click on "Enabled on this site" from the AdBlock Plus option
  • 3 Refresh the page and start browsing the site