Engine COD: Ghosts nie je nový, efekty v hre sú FAKE

23 mája, 2013 Lukáš Kanik

Včera som kydal na COD a na Microsoft, dneska musím pokračovať. Efekty v novom COD sú totiž fake, engine je starý.

Zvesti o novom engine sa dnes vytratili po tom, čo hlavný animátor Zach Volkerobjasnil grafiku v hre. Spomenul ale, že engine má značné vylepšenia.

Volker pre OPM popísal, ako to s novým enginom vlastne je: „Keď sme sa rozprávali o novom engine, hovoríme o vylepšení dôležitých systémov v tomto engine. Nechceme to všetko zahodiť a povedať, že začíname od začiatku.“ A dodáva: „Je nemožné vyvinúť engine od základov pri dvojročnom cykle.“

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=f-G-xAM-gXQ[/youtube]

Ja sa pýtam, kto káže Activisionu vydávať ten ojazdený Call of Duty každý rok? Infinity Ward nie sú zlí vývojári, len podpísali zlú zmluvu. Jasné, vývoj enginu nejaký ten rok trvá, ale sérii by prospelo, ak by na nejaký ten rok ľahla k spánku.

Takže tento „nový“ super uber mega engine má kopu vylepšení. Napríklad v džungli vrhajú stromy tiene rovnako fantasticky, ako sme to videli v Crysise. Alebo nie? Podľa obrázku užívateľa na DSOGaming sú efekty v Call of Duty: Ghosts len podvrh a nový engine vlastne nedokáže ani takú vec, ako sú tiene vrhané do hmly. Na obrázku si pozrite smerovanie tieňov a pozíciu slnka na oblohe – absurdné!

 

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Súvisiace články