Fotorealistický Brigade Engine na novom videu

22 marca, 2013 Lukáš Kanik

Engine od tvorcov iCEnhancer módu je v pokročilom štádiu a predvádza mesto, nasvietenie aj fyziku.

Renderovať scény v real time pohybe zatiaľ dokáže len s obrovským šumom, ale autori sľubujú, že ten zmizne a dočkáme sa grafiky, akú poznáme z renderovaných videí, či filmov.

Engine funguje na báze renderovania pixelov podobne, ako keď renderujete model alebo scénu v 3d softe. Brigade Engine dokáže mnohonásobne rýchlejšie prekresľovať každý pixel a jeho odrazy do priestoru, čo sa volá path-tracing. Ak si teda odmyslíte šum, ktorý vzniká pri pohybe v priestore, dostanete zábery rovnaké, aké sú priložené pod videom. Demo z videa beží na Nvidia GTS450 a navýšením výkonu a optimalizáciou by mohol engine slušne preraziť.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pXZ33YoKu9w[/youtube]

 

 

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Súvisiace články