IW: COD Ghosts bude v „Kino kvalite“ a „Nad Next-Gen“

7 augusta, 2013 Lukáš Kanik

Mark Rubin z Infinity Ward porozprával o COD: Ghosts. Dosť odvážne.

V rozhovore pre GamesIndustry totiž spomenul aj konkurenciu v podobe Battlefield 4. Fascinuje ho, kam sa dokáže konkurencia pohnúť a vraj aj vďaka nim a akejsi kolektívnej práci v žánri strieľačiek tieto hry posúvajú vpred.

Reagoval aj na to, že ľudia si obľúbili psa v COD Ghosts už pred jeho vydaním a citovo sa naňho naviazali. „Vlastne sme zo psa nechceli robiť až takú senzáciu – len bol ukázaný v traileri a celý internet zrazu vybuchol a zo psa urobili senzáciu. Ľudia sa do psa priam zamilovali, citovo sa naviazali. Je úžasné, koľko podobných správ dostávam na Twitteri – „Ak zabijete psa, už nikdy žiadne COD hrať nebudem“…a práve vtedy vidím, že sú citovo viazaní,“ rozprával Rubin v rozhovore. Je však otázne, či internet naozaj miluje psov v hre, alebo si v drvivej väčšine robili na účet psa v COD len posmešky a sarkastické komentáre. Napokon, aj my v redakcii sme pri predvádzačke vybuchli a nezdržali sme sa komentárov „PES, to je boží!“

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Zxnx3W-HA18[/youtube]

Mark Rubin si tiež myslí, že pre aktuálne aj nové generácie konzol prinesú „cinematic kvalitu“ ktorá predbehne aj next-gen tituly. Ich…ehm…nový engine prinesie detaily, vďaka ktorým bude stará aj nová generácia konzol využitá tak, ako by využitá byť mala. Nechcú teda robiť jednu verziu, ktorá bude portovaná na ostatné platformy, ale každá platforma sa vyvíja samostatne a modely, či textúry majú vyzerať rovnako skvele na starej, aj novej generácii. „Najväčší rozdiel je v tom, že grafiku tvoríme v kino kvalite, nie PC kvalite, ale kvalite prekračujúcej next-gen.“

Ono je to síce pekné, ale zatiaľ sme videli len starý engine s niekoľkými novými efektami, vylepšené boli napríklad animácie, tváre a efekty prostredí. Tím, ktorý COD: Ghosts vytvára sa vraj skladá len zo 125 ľudí a teda ťažko uveriť tomu, že na každú platformu vytvárajú osobitnú verziu.

COD: Ghosts vyjde v Novembri na PC, Xbox360, Xbox One, PS3 a PS4 a tiež WiiU. Zahráme si ho o dva týždne a prinesieme vlastné dojmy, takže nezabudnite nás sledovať.

 

 

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Súvisiace články