Toto sú naše najlepšie a najhoršie hodnotené hry v roku 2018

Pozrite sa na päť najlepšie hodnotených hier a tri najhoršie hodnotené hry v našich recenziách roku 2018

V roku 2018 sme síce nezrecenzovali všetko čo sme chceli a ani všetko čo sme mali na recenziu v redakcii (tituly ako Hitman 2, Battlefield V, Just Cause 4 a ďalšie), no aj tak sme znovu mali vysoký počet recenzií. Všetci v redakcii sme si zrecenzovali nejaký ten titul a tak každý mohol vyjadriť svoj názor na tú, či onú hru.

Prinášame vám prehľad piatich najlepšie hodnotených hier v našich recenziách a tri najhoršie hodnotené hry za rok 2018. Samozrejme, tých horšie hodnotených hier by bolo aj viac, ale snažíme sa im vyvarovať a radšej čas investujeme do lepších titulov. Priemer všetkých hodnotení v recenziách na našom webe za tento rok bol 7,5/10. Vďaka nášmu systému hodnotenia sa nemusíme dlho rozhodovať, aké číslo hre nakoniec dáme, pretože výsledné číslo je vždy priemer všetkých prvkov, ktoré chceme hodnotiť. Či už príbeh, grafika, gameplay, multiplayer, alebo zvuk.

Najskôr si teda prejdime päť najlepšie hodnotených hier, spolu s verdiktom:

Red Dead Redemption 2 – 10/10 (Lukáš Kanik)

“Rockstar Games definuje nie len žáner, ale celý herný priemysel. Budúcnosť videohier, ako média s príbehom, vyzerá veľmi sľubne. Red Dead Redemption 2 by si mal aspoň raz za život zahrať každý, kto má aspoň trochu blízko k hrám s príbehom. Majstrovské dielo.”

Red Dead Redemption 2 – MEGARECENZIA

God of War – 9.5/10 (Lukáš Kanik)

“Absolútna povinnosť, jeden z najlepšie zvládnutých titulov po technickej aj umeleckej stránke. Vývojári zo Santa Monica si pripravili množstvo prekvapení pre nových hráčov aj dlhoročných fanúšikov. Po Uncharted 4 a Horizon Zero Dawn je toto nové majstrovské dielo.”

God of War – Recenzia

Monster Hunter World – 9.5/10 (Martin Rácz)

“Monster Hunter: World pre fanúšikov akčných RPG predstavuje niečo, čo jednoducho nesmú obísť. Mohli by sme to považovať takmer za zločin.”

Monster Hunter: World – Recenzia Xbox One X verzie

Marvel’s Spider-Man – 9.3/10 (Lukáš Kanik)

“Vývojári z Insomniac Games dali do kopy parádny herný kúsok. Fantastické dynamické súboje, skvele dávkovaný príbeh, výborné postavy, humor a dialógy a to všetko zasadené do absolútne úžasnej kulisy New Yorku robia z Marvel’s Spider-Man jednu z najlepších akčných adventúr vôbec. Sem tam niečo zakolíše, ako občas frustrujúce dávkovanie nepriateľov a s tým spojená obtiažnosť, ale nie je to nič, čo by vám pokazilo herný zážitok. A keďže to má celé na starosti Marvel, nechýba ani cameo známych postáv, či ehm…potitulkové scény. V príprave sú aj príbehové DLC a ja sa už teraz neviem dočkať na to, čo si Insomniac pripravili.”

Marvel’s Spider-Man – Recenzia

Forza Horizon 4 – 9.3/10 (Lukáš Kanik)

“Forza Horizon 4 je titul, ktorému ťažko niečo vyčítať. To je proste splnený sen o hre s otvoreným svetom, zdieľaným multiplayerom a možnosťami, o ktorých môžu iné závodné značky len snívať. Playground Games zobrali všetko dobré z trojky a vytvorili nádherný svet Británie, ktorý vás chytí za srdce v každom ročnom období. Sociálna stránka hry a absolútne voľný priebeh postupu sú kľúčové prvky, ktoré vás v tejto fantastickej závodnej hre udržia celé týždne. Vyčítať by som mohol azda len prestrelené ceny za niektoré vozidlá, pričom zisky zo závodov sú dosť mizerné.”

Forza Horizon 4 – Recenzia

A teraz sa pozrime na tri najhoršie hodnotené hry v tomto roku. Bolo ich oveľa menej a keď sme aj hrali nejakú fakt zlú hru, ani sme nestrácali čas na písanie recenzie. Čestné miesto si medzi najhoršími hrami vybojoval Fallout 76, AAA titul ktorý sklamal nie len dlhodobých fanúšikov ale aj tých, ktorí si chceli Fallout kúpiť po prvý krát.

The Day After: Origins – 1.0/10 (Marek Jaroš)

“Vydať niečo takéto a ešte si za to vypýtať 15 dolárov, je drzosť. No čo je ešte väčšia drzosť, je fakt, že vývojári nasľubovali hory-doly a svoj vlastný projekt zakopú pod zem tým, že načo by robili ďalší obsah, keď sa hra nepredáva. No zrejme sa nezamysleli nad tým, prečo sa nepredáva. Hra bez herných mechaník, bez príbehu a prakticky bez ničoho sa predávať ani nemôže. Veď zlepiť pár modelov dokopy dneska vo voľne dostupných enginoch dokáže už hocikto.”

The Day After: Origins – Recenzia

Fallout 76 – 3.0/10 (Jakub Fanta)

“Nikdy v životě jsem nelitoval pořízení hry, nikdy v životě, až teď. Hra pro mě byla tak neskutečným utrpením, že jsem se těšil až už konečně budu mít všechny dostupné materiály pro recenzi a budu moci zmizet a už se nikdy, nikdy nevrátit. Ze začátku jsem ve hře viděl potenciál a stále jsem říkal, že pokud by se Bethesda soustředila dál na úpravu, tak by se ji třeba do roka Fallout povedlo převést na kvalitní hru, jenže teď si uvědomuji, že i kdyby ji opravili, nikdy bych se do ní nevrátil, vzpomínky na hru jsou pro mě totiž jak pro válečného veterána flashbacky z Vietnamu.”

Fallout 76 – Recenze

Shape of the World – 4/10 (Marek Jaroš)

“Walking simulator v pravom zmysle slova. Chodíte po pestrofarebných svetoch a vďaka tomu vás autori upokojujú a navodzujú vo vás príjemný, relaxačný pocit. To čo autori sľúbili, aj priniesli. Akurát je škoda, že v hre absentuje príbeh, logická hádanka či i len pokus o nejakú výzvu. Pri hre vás tak nič nedrží a hrať ju znova vás nenúti ani fakt, že svet sa vytvára náhodne pred vašimi očami. Sú si veľmi podobné. Škoda premrhaného potenciálu.”

Shape of the World – Recenzia

Sleduj nás

Redakcia

CentrumHer.eu je pôvodne český projekt založený v roku 2009. Dnes web vedie skupinka nezávislých autorov bez nároku na honorár a denne vám prinášame aktuálne novinky, zaujímavosti, trailery aj recenzie zo sveta videohier.
Redakcia
Sleduj nás