Nové detaily Battlefield 4: Požiadavky, deštrukcia…

18 júla, 2013 Lukáš Kanik

Electronic Arts v utorok predviedlo Battlefield 4 v Austrálii a vyšlo odtiaľ niekoľko nových detailov.

Síce EA ukázalo rovnaké pasáže, ako doteraz, vývojári prehovorili aj o zatiaľ neznámych detailoch. A vyjadrili sa k Singleplayeru, aj Multiplayeru.

  • Kampaň bude zameraná na postavy a ich osobný príbeh. Bude viac emotívna a kombinovať bude prvky aj z multiplayeru
  • NPC budú viac ľudské do posledných detailov, napríklad sa na vás budú pozerať pri prechádzaní okolo a reagovať na vás
  • Cutscény budú viac filmové
  • Oculus Rift nie je plánovaný, ale nevylučujú, že sa v budúcnosti môže k BF4 dostať
  • Hardvérové požiadavky pre Battlefield 4 majú byť veľmi podobné ako pri Battlefield 3. najmä preto, že BF4 ešte stále pobeží na starých konzolách
  • Battlelog vyjde v novej, vylepšenej verzii, obsahovať ho budú aj konzolové verzie
  • Commander mód pobeží na tabletoch aj priamo v hre, ale herná verzia Commander módu ponúkne viac možností, napríklad sledovanie live hrania ako spectator
  • Mapy nemôžu byť totálne zrovnané so zemou, bude to povolené len u niektorých kľúčových budov, ale deštrukcia bude rovnako masívna, ako pri Bad Company 2
  • Autori zvažujú možnosť zničiť MCOM stanicu tým, že zrovnáte budovu v ktorej sa MCOM nachádza presne tak, ako to bolo v Bad Company 2
  • V budovách môžete zničiť elektrické rozvodne a vypnúť tak prúd. Začnete tak využívať tmu vo svoj prospech, alebo vyradíte výťahy z prevádzky
  • Veľkosť mapy Shanghai je medium
  • Vraj nebudeme sklamaný z počtu máp, ktoré v BF4 uvidíme
  • Operácia Metro, ako najobľúbenejšia mapa BF3 sa vráti vo vylepšenej verzii s väčšou deštrukciou v DLC Second Assault
Battlefield 4 si zahráme na GamesCome, takže ostaňte u nás naladení na August.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IEZhbV9s1Ag[/youtube]

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Súvisiace články