Nvidia prezentuje svoje next-gen možnosti

20 marca, 2013 Lukáš Kanik

Na konferencii technológie grafiky GTC 2013 samozrejme Nvidia odprezentovala to, čo chystá do hier v najbližšom čase, alebo možno nie.

Demá, ktoré totiž na stagi ukázali bežali síce v real-time a vyzerajú úplne fantasticky, ale poháňala ich grafika GTX Titan a využila pri tom takmer polovicu svojej výpočtovej sily.

Tvár a technológia Face Works, na ktorú sa môžete v prvom videu pozrieť (kľudne si pretočte na 8:40) totiž z najvýkonnejšej grafiky sveta zobrala až 2 teraflopy, pričom grafika disponuje silou 4,5 teraflop. Zvyšné dva teraflopy by bohate stačili na zvyšok hry, ale momentálne je to stále drahá varianta.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=5d1ZOYU4gpo[/youtube]

V reáli by sme však takéto hry mohli vidieť už o rok. Druhé video ukazuje novú technológiu výpočtu oceánu a vĺn, ktoré tiež vyzerá skvele. Simulácia by mohla byť využitá napríklad aj v Assassin´s Creed, ten to však zahrnúť asi už nestihne, keďže vychádza aj na staré konzoly. Video si pretočte na 9:20.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A84v7lbdcYg[/youtube]

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Súvisiace články