Outward vyzerá ako menšie, no solídne RPG

23 augusta, 2016 Lukáš Kanik

Pozrite si trailer, ktorý predstaví všetko potrebné.

Prakticky neznáme štúdio Nine Dots sa snaží vytvoriť old-school RPG na motívy Gothicu, či The Elder Scrolls. Preto sa zamerali na základy namiesto toho, aby vymýšľali nejaké nové inovatívne prvky. Nemusí to byť práve na škodu, možno nám také niečo na trhu chýba.

Outward je vo vývoji na PC a konzoly, dátum však zatiaľ v nedohľadne. Hra kombinuje fantasy a survival prvky, open world, prepracované súboje aj možnosť rozhodovať a niesť následky. Nebude chýbať potreba jesť, piť, spať, neustály autosave vám zabráni načítať pozíciu, keď sa vám niečo nepodarí a tak budú všetky rozhodnutia trvalé. Nepriatelia sa nescalujú, budete im môcť čeliť až budete pripravení.

Na postavu budú mať vplyv aj faktory ako váha inventára a brnenia (brnenie v púšti asi nebude dobrý nápad, uvaríte sa) a hra bude dokonca podporovať aj split-screen, či online coop pre dvoch. Uvidíme, čo sa z toho vyvinie, nižšie nový trailer.

Sledujte ma: