SimCity v USA má problémy so servermi, Polygon preto znížil hodnotenie

6 marca, 2013 Lukáš Kanik

Nával v prvý deň sa opakuje ako v prípade Diabla, recenzia Polygonu preto znížila hodnotenie o 15%.

O prvých hodnoteniach vo svete sme písali v novinke, recenzenti, ktorí recenzovali hru na serveroch v EA udelili hre veľmi vysoké známky, rovnako ako aj Polygon, ktorý recenzii udelil 95/100.

Prvých pár hodín, čo hra bola spustená v USA servery EA pociťujú masívny nápor a hráči sťahujú dáta veľmi pomaly, po stiahnutí čakajú vo fronte na prihlásenie. Ak sa aj prihlásite a hra stratí spojenie so serverom, môže nastať, že sa vám neuloží postup, položíte budovy na nesprávne miesto a vďaka lagu nezabránite katastrofám. Rovnaké problémy zažívalo Diablo v prvé dva dni, Error 37 sa stal internetovým meme. Servery sa nepodarilo nastaviť ani po bete, ktorá ich mala otestovať.

Je však absurdné, že redaktor Polygonu pre to znížil hodnotenie hre, ktorá ho vyložene bavila (recenzia udelila jedno z najvyšších hodnotení), len aby upozornil hráčov na riziko čakania na servery. Uvidíme, či sa hodnotenie vráti na pôvodnú hodnotu, až budú servery fungovať na normálnej prevádzke. A rovnako ako v prípade Diablo III, na Metacritic budú prevažovať užívateľské hodnotenia s hodnotou 0/100 vďaka serverom.

Je totiž logické, že spoločnosti nebudú investovať do drahej serverovej technológie, ktorá sa bude starať len o prvé dva dni, namiesto investovania do technológie, ktorá bude hru držať pri živote ďalších niekoľko rokov. EA však sľubuje, že Európske servery by už nápor mali vydržať a problémy s pripojením by mali byť minimálne. SimCity sa sprístupní presne 7. 3. 2013 o 00:01 nášho času. Stiahnuť budete musieť zhruba 12 giga dát. Recenziu prinesieme v prebehu tohto týždňa, kupujte na XGames.

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Súvisiace články