Stvoriteľ Wing Commandera prináša nový megaprojekt

10 októbra, 2012 Lukáš Kanik

Chris Roberts sa po desiatich rokoch vracia na hernú scénu a to vo veľkom štýle – PC scéna povstáva vďaka Star Citizen!

Len nedávno sme tu mali novinku o Strike Suit Zero, vesmírnom simulátore, ktorý by mohol stáť za to, ale toto moji milí, toto je niečo veľké. Toto je vesmírny simulátor, ktorý posúva technológiu MMO v stopách takých hier ako Wing Commander, Freelancer, Privateer alebo Strike Commander.

Chris Roberts pracoval práve na týchto hrách, no pred desiatimi rokmi si dal vo vývoji pauzu, ako píše na svojich stránkach. Nie preto, že by ho vývoj nebavil, ale preto, že bol limitovaný technológiou na uskutočnenie svojich vízií. Jeho myšlienky sú jasné – spojiť bohatý online svet so silným filmovým príbehom. A na to má konečne nástroje, ktoré dnešné počítače a internet vedia využiť naplno.

Squadron 42 – Star Citizen oznámili dnes, a to hneď trailerom, ktorý postaví na nohy celú PC komunitu.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W_QDv7DFfxk[/youtube]

Aj ja som už otrávený z toho, že každá MMO je na nízkej technologickej úrovni, že každá MMO vyzerá ako z vývoja pár rokov dozadu, no Chris Roberts je človek, ktorý si silu dnešného hardvéru uvedomuje a využíva ho, ako je možné. Trailer je renderovaný priamo v hre a vyzerá fantasticky.

Hra je vo vývoji už rok a tím okolo Robertsa stvorili masívne online univerzum, v ktorom budú hráči formovať vlastnú spoločnosť vo vesmírnom impériu roku 2942. EVE Online má bohatý ekonomický systém, ale Star Citizen vás vrhne do spoločnosti, kde ľudom občianstvo nebolo prideľované, museli si ho zaslúžiť. Status občana impéria budú hráči získavať plnením rôznych rolí, ktoré im herný systém ponúkne.

  

Môžete sa tak stať obchodníkom, ktorý si na kúpu občianstva proste zarobí, alebo byť poctivým hráčom, ktorý bude plniť úlohy, vďaka ktorým získa medzi ostatnými hráčmi silnú povesť. Môžete sa tiež pridať ku vojenským oddielom Squadron 42 a svoju hodnosť si vybojovať. Dokonca môžete byť dobrodruhom, ktorý bude brázdiť solárnym systémom a nájde nové zdroje, novo objavenú cestu potom môžete predať a získať práva na vlastné pomenovanie vášho objavu.

Roberts chce PC komunite dať čo najviac, preto hru stavia na silne modifikovanom CryEngine 3, ktorý ponúkne grafiku takej kvality, akú sme vo vesmírnych simulátoroch naozaj nevideli. Dokonca chce umožniť moderom úpravy hry, to však bude obmedzené len na vlastné hostované servery.

Ako sám priznáva, vývoj bude stáť naozaj veľmi veľa peňazí a projekt by mal byť spustený v roku 2014. Okrem investorov ponúkne hráčom možnosť kúpiť si vesmírne plavidlo ešte pred vydaním, čo by mu mohlo s financiami pomôcť. Ja osobne hovorím áno, projekt vyzerá pre PC hráčov veľmi sľubne. Uvidíme, čo prinesú ďalšie informácie o herných mechanikách.

Čo na to hovoríte vy? Dajte nám vedieť v komentároch.

 

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Súvisiace články