Star Citizen bude mať bohatú ekonomiku založenú na konaní hráčov

7 júla, 2013 Lukáš Kanik

Chris Roberts vysvetľuje fungovanie vesmírnej ekonomiky na príklade továrne na rakety. 

Jedna z najdetailnejších a najväčších ekonomík herného sveta je vo vesmíre EVE Online a často sa tam práve preto dejú veci nevídané. Chris Roberts chce v Star Citizen dosiahnuť rovnaký efekt.

Jeden z príkladov je továreň na výrobu rakiet, ktorá sa nachádza na jednej z planét. Továreň slúži všetkým a vyrába rakety, ktorými zásobuje trh a ktoré musia nakupovať všetci. Ak továreň potrebuje zdroje – železo, výbušniny a elektroniku, staniciam vysiela signál v podobe misie, kedy môžu hráči továrni tieto zdroje doplniť.

Ak je hráč, ktorý továrni nesie zdroje na výrobu, zostrelený pirátom, tieto zdroje do továrne nedôjdu, továreň prestáva vyrábať a cena rakiet na trhu sa logicky zvyšuje, bude ich nedostatok. Na rade sú hráči v triede žoldnierov, ktorí dostávajú misie, aby sprevádzali a ochraňovali ďalšiu dodávku tovaru pred pirátmi. Za to si priplatí hráč, ktorý tovar vezie a teda cena jeho tovaru bude vyššia.

Znamená to, že jedna planétka, či továreň dokáže produkovať misie pre obchodníkov, aj žoldnierov a tiež otvára príležitosť pre pirátov. Akcie, ktoré hráči vykonajú následne ovplyvnia ekonomiku a ceny v danom sektore.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pTzpmWDBwoA[/youtube]

 

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Súvisiace články