Star Wars Jedi: Fallen Order beží na Unreal Engine 4, nie na Frostbite

Star Wars Jedi Fallen Order

Podmienky vývoja v EA sa menia.

Vo firme EA nastali obrovské zmeny, čo sa týka vzťahu so štúdiom Respawn Entertainment. Vince Zampella má s vedením EA pravdepodobne tak dobré vzťahy, že sa mu podarilo v spoločnosti vydupať si už tri veci. A všetky tri sú pozitívne.

V prípade Apex Legends sa Zampellovi podarilo vyjednať, aby EA nezasahovala do vývoja hry. Zampella tak rozhodol, že hru nebudú oznamovať až do momentu, kedy bude hotová. Chcel sa vyhnúť tomu, že hru budú ľudia hejtovať len kvôli tomu, že je od EA. Druhá vec v prípade Apex je to, že je free-to-play na všetky platformy. Vďaka tomu zažila hra raketový štart a EA priniesla stovky miliónov dolárov.

A tou treťou, čertstvou pozitívnou novinkou je, že práve odhalený Star Wars Jedi: Fallen Order beží na Unreal Engine 4, nie na Frostbite Engine. Je to obrovská zmena v politike firmy, ktorá tlačí na to, aby všetky hry od EA boli na rovnakom, Frostbite engine. Ako sme sa ale nedávno dozvedeli, Frostbite je totálne neohrabaný engine, zlepený, zabugovaný a extrémne náročný na implementáciu fíčur. Práve tento engine je jedným z dôvodov, prečo Anthem dopadol tak, ako dopadol.

Unreal Engine 4 je pre vývojárov oveľa lepšie použiteľný, optimalizovaný a jednoduchý, oproti Frostbitu. Dizajnéri sa tak nemusia zaoberať tým, ako herné mechaniky zapracujú do enginu, ale koľko ich tam chcú mať.

Prvý trailer zo Star Wars Jedi: Fallen Order si môžete pozrieť tu. 

Sledujte ma:

Lukáš Kanik

Šéfredaktor webu Centrumher.eu, fanúšik Half-Life, Mass Effect a Witcher univerza
Sledujte ma:

Možnosť pridať komentár k tomuto článku trvá 14 dní.

Napíš komentár

Musíš byť prihlásený pre napísanie komentára.

How to whitelist website on AdBlocker?

  • 1 Click on the AdBlock Plus icon on the top right corner of your browser
  • 2 Click on "Enabled on this site" from the AdBlock Plus option
  • 3 Refresh the page and start browsing the site