Strike Vector robia štyria ľudia, vyzerá skvele

16 apríla, 2013 Lukáš Kanik

Štyria šikovní vývojári zo Strike Vector Team sú dôkazom toho, že dobre vyzerajúca hra nepotrebuje desiatky ľudí na vývoj.

Strike Vector je futuristická  letecká bojová akcia, ktorá beží na Unreal Engine 3. Vyvíjajú ju len štyria ľudia, zložení z bývalých developerov z Quantic Dream, Sony Liverpool a Dontnod (Remember Me). Boje sa budú odohrávať vo vzduchu medzi konštrukciami, čo vám pripomenie hviezdne vojny a divoké kľučkovanie medzi prekážkami. Naopak, konkurencia v podobnom žánri skôr stavila na veľký otvorený priestor a vesmír, no Strike Vector zdá sa dokáže konkurovať aj AAA titulom.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4-eR8-SdFsw[/youtube]

Zamerať sa chce hlavne na multiplayer, ale singleplayerová kampaň nebude chýbať. Navyše hra vyjde na PC ale autori uvažujú aj o ostatných platformách. Vývojári tiež nechcú ísť s hrou na Kickstarter ani využiť žiadny podobný crowdfunding, chcú totiž zostať indie, ako to len pôjde.

Strike Vector je vlastne perfektná ukážka toho, že ak šikovným ľuďom dáte do ruky šikovný nástroj, môže z toho vzísť skvele vyzerajúci projekt, akým Strike Vector bezpochyby je.

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Súvisiace články