The Solus Project nebude open world, ani sandbox

22 januára, 2016 Lukáš Kanik

Detaily hry nám prezradil vývojársky denníček.

České štúdio Grip Games pracuje na The Solus Project už skoro dva a pol roka. Dodnes sme si mysleli, že pôjde o hru, v ktorej objavujete planétu v otvorenom svete, plnom nástrah a prírodných živlov. Dneska sa naša mienka mení.

The Solus Project nie je ani open world, ani sandbox, ale lineárna adventúra so survival prvkami. Levely sú vlastne koridor, užšie, či širšie a hrou vás bude sprevádzať lineárny príbeh bez možnosti odbočky. Hráč bude mať však voľnú ruku v skúmaní levelov a odkrývaní dodatočných nahrávok a materiálov.

Vývojári sa rozhodli ísť na Early Access už budúci mesiac, hra by mala vyjsť finálne v druhom štvrťroku 2016. V Early Access budú vydávať časti hry každý týždeň, v prvej verzii budú dostupné levely 1-3 s približne 1-2 hodinovou náplňou. Levely 4-9 by mali do hry pridať ďalších 5 hodín obsahu. Posledné levely 10 a 11 vyjdú asi až vo finálnej verzii hry.

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Lukáš Kanik
Sledujte ma: