Torment: Tides of Numenera na kickstarteri zaplatený

9 marca, 2013 Lukáš Kanik

A to bez najmenších problémov, za tri dni sa nazbieralo už 250% požadovanej sumy, prekoná aj Wasteland.

inXile Entertainment proste vedia, ako vyťažiť peniaze bez toho, aby mali nejaký hotový prototyp. Stačí nasľubovať, ukázať pár concept-artov, doložiť to predchádzajúcimi skúsenosťami a peniaze sa do kasy pohrnú od desaťtisícov hráčov.

Torment: Tides of Numenera, ako nástupca skvelého RPG Planescape: Torment si žiadal len 900 000 dolárov, dnes už majú viac ako 2 230 000 a do konca kampane na Kickstarteri ostáva ešte 27 dní. Wasteland 2 vyzbieral takmer 3 milióny.

Autori už zverejnili aj ciele, ktoré splnia po prekročení určitej čiastky, ale podľa môjho skromného názoru nejde o nič dramatické a hre milión na vyše nijak zásadne nepomôže. Autori sľúbili ako bonus do hry napríklad nových scenáristov do tímu, knižnú novelu, viac hudby, komentár vývojárov vo videách počas vývoja, osobné poďakovanie Briana Farga vo videu, ďalšiu knižnú novelu, nový nasledovník v hre, ďalšiu knižnú novelu, nový nasledovník v hre, vývojársky deníček vo videu a pri dosiahnutí troch miliónov sa môžete tešiť na nového nasledovníka v hre. Tiež nechýba nápis „Gameplay Increases 200%“

Torment má tiež na Kickstarteri snáď najviac hraníc a odmien, ktoré som kedy videl a láka potenciálnych zákazníkov na rôzne drobnosti, alebo dokonca na telefonát s Brianom Fargom.  Jedno však nechápem a to fakt, že vývojári nevedia lepšie využiť tieto vcelku masívne finančné prostriedky. Hre by určite prospel dabing, kvalitné zvuky, či nová technológia animácií, či fyziky, namiesto toho sa dočkáme hore spomenutých výhod aj napriek tomu, že všetko nad 900 000 dolárov je už bonusový príjem z hry a mohol byť využitý lepšie. Tu je tiež vidieť rozdiel medzi vysokorozpočtovým Diablo III a všetkými ostatnými indie titulmi.

Každopádne sa hra zaplatila a vyjde zatiaľ na PC, Mac a Linux.

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Súvisiace články