Toto je budúcnosť mobilnej grafiky

Unreal Engine 4 s Vulkanom sa vyrovnajú konzolám.

Vulknan API bolo minulý týždeň spustené na voľné používanie vo svojej prvej finálnej verzii. Inžinieri z Epic Games už ho integrovali do Unreal Engine 4 a vďaka Vulkanu dokáže z mobilného hardvéru vyšťaviť oveľa viac. A dôkazom je toto video demo, ktoré beží na novom Samsung Galaxy S7.

Toto demo prezentuje hlavne správanie sa materiálov aj render tisíciek objektov na jednej obrazovke. Výpis všetkých technológií, ktoré sa podarilo dostať na mobily nájdete nižšie. Vyzerá to tak, že mobily skutočne doženú aktuálne konzoly, ako sa predpokladalo.

• Dynamic planar reflections (high-quality reflections for dynamic objects)
• Full GPU particle support on mobile, including vector fields
• Temporal anti-aliasing (TAA)
• High-quality ASTC texture compression
• Full scene dynamic cascaded shadows
• Chromatic aberration
• Mobile dynamic light refraction
• Filmic tonemapping curve
• Improved mobile static reflections
• High-quality mobile depth of field
• Vulkan API support with thousands of dynamic objects onscreen

Sledujte ma:

Lukáš Kanik

Šéfredaktor webu Centrumher.eu od roku 2010, vášnivý hráč od roku ´99 a zanietený fanúšik Half-Life, Mass Effect a Witcher univerza, ktorý nepohrdne zberateľským predmetom
Sledujte ma:
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

How to whitelist website on AdBlocker?

  • 1 Click on the AdBlock Plus icon on the top right corner of your browser
  • 2 Click on "Enabled on this site" from the AdBlock Plus option
  • 3 Refresh the page and start browsing the site