Viking City Builder bude prvá stratégia s Ray Tracingom

26 októbra, 2020 Martin Popčák

Vikingská real time stratégia vyvíjaná jedným človekom je naozaj skvelo vyzerajúcim kúskom.

Jediný vývojár tejto hry, Roslagen, oznámil, že jeho hra Viking City Builder bude podporovať Ray Tracing. Vďaka nemu podľa jeho slov bude hra oveľa presnejšie a realistickejšie osvetlená, ako pri tradičných metódach osvetlenia prostredia.

Okrem Ray Tracingu bude hra podporovať aj technológiu DLSS2, čo výkonovo odľahčí váš počítač a zároveň zaistí ostrý obraz. Výkonnostný skok by mal byť vďaka DLSS2 dosahovať 40%.

Hra sa odohráva v období vikingskej invázie do Európy. Vašou úlohou bude stavať vikingské osady a brániť ich pred Európskymi národmi, ktorým sa vaša prítomnosť prekáža.

Viking City Builder obsahuje všetky klasické prvky real time stratégie od zbierania materiálov, cez stavbu budov a trénovanie jednotiek až po ich boj.

Ak hru stihne vydať skôr ako sa objaví konkurencia, malo by ísť o úplne prvú stratégiu používajúcu Ray Tracing a DLSS2. Aj bez týchto prvkov si myslím že na to, že je hra vyvíjaná len 1 osobou, vyzerá impozantne.

Viking City Builder zatiaľ nemá dátum vydania ani stanovenú cenu, no zatiaľ si ho môžete dať do vášho Steam Wishlistu.