Vývojári Sekiro: Shadows Die Twice tvorili animácie frame-by-frame

Sekiro: Shadows Die Twice

Súbojový systém v Sekiro: Shadows Die Twice by mal byť prepracovaný do posledných detailov.

From Software už onedlho v spolupráci s Activision vydá svoju novú hru, Sekiro: Shadows Die Twice. A hoci na hre budete cítiť, že za ňou stojí štúdio ktoré vytvorilo Dark Souls či Bloodborne, predsa len ponúkne niečo iné.

Súboje v týchto hrách predstavovali podstatnú časť gameplayu a pre hráčov boli vždy výzvou. Naučiť sa načasovanie výpadov nebolo ľahké. Avšak vývojári si uvedomujú, že v týchto hrách sa hráči skôr sústredili na to, aby nepriateľovali ubrali život na nulu, ako s ním skutočne bojovali. A to sa má v Sekiro: Shadows Die Twice zmeniť.

Teraz tak bude odvrátenie útoku súpera podstatnou zložkou súboja. Ale na to, aby ste vedeli situáciu správne vyhodnotiť a rýchlo zareagovať, musia byť jednotlivé animácie čitateľné. A práve preto vývojári prechádzali každú animáciu frame-by-frame a ručne ju dolaďovali.

A ako odmenu, za dobre odvedenú robotu pri súboji s bossom, dostanete jednú z tých animácii, kde nepriateľovi uštedríte poslednú, smrteľnú ranu.

Hra vychádza 22. Marca na PC, Playstation 4 a XBOX One.

Marek Jaroš

Marek Jaroš

Mám 21 rokov a na CentrumHer.eu to s Lukášom ťahám už takmer 6 rokov. A ak práve nehrám najnovšie pecky, tak ma nájdete na MatFyze kde študujem 🙂
Marek Jaroš

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

How to whitelist website on AdBlocker?

  • 1 Click on the AdBlock Plus icon on the top right corner of your browser
  • 2 Click on "Enabled on this site" from the AdBlock Plus option
  • 3 Refresh the page and start browsing the site