Wanted: Weapons of Fate – Recenze

14 júna, 2009 Lukáš Kanik

Rok vývoje po vydání filmu čekal hru Wanted: Weapons of Fate. Ikdyž jsem od ní téměř nic nečekal, výsledek byl skvělý. Pojďme si ukázat, jak daleko to Wanted: Weapons of Fate dotáhl.

Ve hře se vžijeme do zelenáče jménem Wesley Gibson, který se dá na cestu zabíjení v tajemném Bratrstvu, na jehož přání náš hrdina zabíjí. Wesley brzy zjistí, že Bratrstvo je jen kulisa a dělá si, co se mu zamane. Větší rána je, že právě toto Bratrstvo donutí Wesleyho uštvat svého otce. Bratrstev je více (např. francouzské, španělské ad.) a všechny po Wesleym jdou a chtějí mu překážet v hledání své matky.

Ze začátku si projdete povinně tutorial a naučíte se celkem primitivní ovládání hry. Po čase už začnete nabývat zkušenostmi a stane se z vás vraždící stroj. Jednotlivé mise jsou docela odlišné a stísněné. Nemělo by se vám stát, že byste nevěděli kudy dál, protože vlastně jdete dopředu a kosíte, co se hýbe. Ale nemyslete si, že je to nějaká střílečka, kde půjdete a budete držet spoušť. To ne. Většinou mise procházíte hbitými úskoky z krytu do krytu. Kryjete se opravdu ze dvou třetin hry. Zbraně máte stále jen ty, co vám hra dá. Neexistuje, že byste si vzali zbraň od mrtvého protivníka. Od toho si vezmete náboje. Možná se to nezdá, ale náboje mizí docela rychle a vzít si je od protivníků je ten nejlepší způsob. Ovšem pokud dojdou, můžete útočit zblízka nožem.

Umělá inteligence je docela tupá. Nepřátelé většinou užívají krytí se za předměty, ale pokud se za nimi nerozeběhnete a neprobodnete je nože, stačí vyslat jednu nebo dvě dobře mířené kulky s natočenou osou letu. Střílení za roh se využívá často, ale kromě toho jsem ještě využíval zpomalení času při přeběhnutí mezi kryty. V ten okamžik máte dost času na to, abyste sejmuli více nepřátel najednou a z menší dávky olova.

Grafické zpracování hry je nádherné a mohou si ji užít i majitelé slabších sestav, protože není nejnovější. Pro tuto hru to však ale stačí a pár hodin hraní stojí za to uvažovat nad koupí.

[review pros=“Hratelnost, grafika, skvělá akce  “ cons=“ Co říct, snad jen podle mě trochu otravné chvíle, kdy musíte sniperovat “ score=82]