Objavilo sa kopec informácií o Assassin's Creed Mirage
YouTuber porozprával o chystanej hre.
Ubisoft je známy svojou ikonickou franšízou Assassin's Creed, ktorá hráčov vťahuje do historických prostredí plných tajomstiev, akcie a pútavých príbehov. Podľa najnovších informácií od francúzskeho YouTubera, novinka Assassin's Creed Mirage by mala vyjsť už 12. októbra. V tomto článku ponúkame komplexný prehľad o uniknutých informáciách, pričom ponúkame pohľad na hru, príbeh a kľúčové funkcie, ktoré hráči môžu očakávať.
Pôvod a vývoj hry Assassin's Creed Mirage
Pôvodne koncipovaný ako DLC rozšírenie pre Assassin's Creed Valhalla, Mirage sa napokon vyvinul do plnohodnotnej samostatnej hry. Vývojový tím rozpoznal potenciálnu hĺbku a zložitosť, ktorú Mirage ponúka, čo podnietilo Ubisoft, aby ju premenil na samostatnú časť v rámci série Assassin's Creed.
Hrateľnosť a mechaniky
Hra Mirage čerpá inšpiráciu z kriticky uznávaného Assassin's Creed Origins. Hráči môžu využívať množstvo pomôcok a predmetov, ktoré získajú počas hlavných misií, čo im poskytne rôzne taktické možnosti. Strom schopností bol zjednodušený a ponúka približne 15 skillov na odomknutie a rozvoj hlavného hrdinu. Hráč bude mať k dispozícii širokú škálu zbraní získaných prostredníctvom významných misií, ktoré prispievajú k napredovaniu príbehu.
Ciele na zabitie a investigatívne postupy
Vracajúc sa ku koreňom série, Assassin's Creed Mirage predstavuje štyri hlavné ciele na zabitie. Podobne ako v prvej hre Assassin's Creed sa hráči budú musieť ponoriť do investigatívnej hry, aby odhalili informácie o týchto cieľoch. Tento prístup kladie dôraz na strategické a taktické aspekty práce Asasínov a vyžaduje, aby hráči zhromaždili informácie pred vykonaním svojich smrtiacich misií.
Mytológia a schopnosti
Na rozdiel od predchádzajúcich dielov sa o Assassin's Creed Mirage hovorí, že ustupuje od nadprirodzených síl a mytológie a zameriava sa viac na uzemnenú historickú presnosť. Hráči už nebudú mať počas bitiek mimoriadne schopnosti. Cieľom tohto posunu je poskytnúť realistickejší zážitok a zároveň umožniť hráčom spoľahnúť sa na svoje schopnosti, pomôcky a environmentálne faktory pri prekonávaní výziev.
Basimova cesta a prvá civilizácia
Hrdina hry, Basim, začína svoju cestu ako jednoduchý zlodej, ktorý narazí na artefakt z Prvej civilizácie. Tento objav ho uvrhne do sveta intríg a nebezpečenstva, v konečnom dôsledku odhalí skrytú históriu a vplyv záhadnej rasy predchodcov. Prítomnosť chrámu Isu v pevnosti Alamut naznačuje hlbšie spojenie medzi bratstvom Asasínov a starovekou civilizáciou.
Mapa a prostredie
Assassin's Creed Mirage sa odkláňa od obrovských svetov najnovších titulov a zameriava sa len na mesto Bagdad a jeho okolie. Táto premyslená voľba umožňuje koncentrovanejšie a detailnejšie prostredie, čím sa zvyšuje celkové ponorenie a autentickosť historického prostredia hry.
Skúmanie pôvodu Asasínov
Príbeh Mirage kladie za cieľ preskúmať prechod rádu od „The Hidden Ones“ k Asasínom, ktorých poznáme dnes. Ponorením sa do tradície a histórie Bratstva získajú hráči prehľad o základoch a vývoji tajnej organizácie.
Vylepšené utajenie a zložité misie
Uniknuté informácie naznačujú návrat ku koreňom série s dôrazom na stealth mechaniku, sledovacie misie a odpočúvanie. Hráči môžu očakávať väčšie zameranie na úskoky a presnosť v súbojoch, čo ponúka zvýšený pocit napätia a uspokojenia.
Eagle pohľad a systém zločinu
Ikonický Eagle Vision je vítaným návratom v Assassin's Creed Mirage a poskytuje hráčom možnosť zbierať dôležité informácie, vyhľadávať dopredu a lokalizovať ciele. Okrem toho je znovu zavedený systém zločinu, vďaka čomu sú stráže voči postave hráča čoraz podozrievavejšie, pretože ich činy priťahujú pozornosť. Táto funkcia pridáva do hry ďalšiu vrstvu výziev a strategického rozhodovania. Hovorí sa o troch úrovniach zločinu. V prvej úrovni hráča budú stráže sledovať, v druhej úrovni budú hráča loviť strelci na strechách a v tretej úrovni po hráčovi stráže pôjdu s mečom. Úroveň zločinu bude možné znížiť strhnutím plagátov "Wanted" z ulíc Bagdadu.
Voľby postavy a dialógu
Na rozdiel od nedávnych hier, Mirage zahodí možnosť vybrať si postavu alebo vyberať z možností rozvetvených dialógov. Namiesto toho sa rozprávanie riadi definovanou cestou, ktorá umožňuje hráčom zažiť sústredenejší a súdržnejší príbeh.
Frakcie a nábor
Podobne ako v Eziovej ére, Assassin's Creed Mirage znovu predstavuje frakcie, z ktorých môžu hráči verbovať. Zlodeji, žoldnieri a ďalší spojenci môžu byť naverbovaní, aby pomohli hráčovi v jeho pátraní, a ponúkli ďalšie stratégie a príležitosti na spoluprácu.
Súčasný príbeh a kódex
Podľa uniknutých informácií Assassin's Creed Mirage minimalizuje cutscény a interakcie v súčasnosti, pričom uprednostňuje historické prostredie a príbeh. Kódex, kľúčový prvok série, sa však vracia a hráčom poskytuje podrobné informácie o pozadí a pohľady do Bratstva Asasínov.
Podľa týchto informácií to vyzerá na skutočný návrat do historického spracovania bez nadprirodzených schopností. Hra by mala byť podľa Ubisoftu inšpirovaná prvou hrou Assassin's Creed. Informácie nateraz nie sú potvrdené a tak ich berte s rezervou. Všetko o Assassin's Creed Mirage vrátane informácií o češtine nájdete tu.
Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.
Zobraziť komentáre (0)
Komentáre
Na pridávanie komentárov musíš byť prihlásený
Prihlásiť sa