Naughty Dog sa poučilo, hry už nebude odhalovať vo veľkom predstihu
Štúdio sa tak chce vyhnúť problémom na pracovisku, ktoré sa objavili pri nedávnych tituloch.
Už je to dva a pol roka, odkedy štúdio Naughty Dog vydalo svoju poslednú veľkú hru. Áno, medzičasom sme sa dočkali aj remaku v podobe The Last of Us Part I, no to bolo podľa dávnejších špekulácií len projekt, ktorý mal zabiť čas vývojárov, ktorí jednoducho nemali čo robiť.
Mnoho fanúšikov Sony, respektíve Playstation sa tak pýta, na čom v tomto prominentnom štúdiu pracujú. Aktuálne sa šušká o troch projektoch - Last of Us Multiplayer, plnohodnotné singleplayerové pokračovanie v podobe The Last of Us Part III a úplne nový epizodický titul v štýle TV seriálu.
Kedy by sme sa však mohli dočkať oficiálneho ohlásenia? Nuž, v tomto smere sa v štúdiu poučili. Skoré ohlásenia hier ako Uncharted 4 či The Last of Us Part II vplývali zle na prácu v štúdiu, nechal sa počuť jeden z prezidentov štúdia Naughty Dog, Neil Druckmann. Konkrétne spomína problémy s work-life balansom. Už dávnejšie sa v prípade štúdia Naughty Dog objavili špekulácie o tom, že v štúdiu boli zamestnanci nútení crunchovať, aby sa stihli všetky termíny. Týmto Druckmann zrejme dáva týmto špekuláciam za pravdu.
Dodáva však, že pozdržanie oznámenia novej hry im dáva väčšiu slobodu pri tvorbe jej harmonogramu a prístupu k produkcií. Inými slovami, pokiaľ nie je verejnosti ohlásená hra, resp. jej dátum vydania, hráči nemajú dôvod sa hnevať na dlhý vývoj, resp. nekonečné odklady. Táto stratégia sa v minulosti vyplatila Bethesde pri Falloute 4 či DOOMe, tak prečo to neskúsiť.
Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.
Zobraziť komentáre (0)
Komentáre
Na pridávanie komentárov musíš byť prihlásený
Prihlásiť sa