Nvidia oznamuje DLSS 3, evolúciu upscalingu hier
Sľubuje ďalšie navyšovanie výkonu v hrách.
Nvidia na dnešnej konferencii znovu posunula hranice real-time raytracingu. Uviedla totiž technológiu Nvidia DLSS 3, ktorá dokáže ešte efektívnejšie renderovať snímky aj v 4K rozlíšení. Pri niektorých RTX tituloch ide až o štvornásobok výkonu.
Pri vypnutom DLSS by ste v Cyberpunk 2077 s raytracingom dosiahli sotva 25 FPS. S DLSS 3.0 Nvidia sľubuje až 100 FPS v 4K rozlíšení. Firma tiež ukázala výkonostný rozdiel v Microsoft Flight Simulator, jednej z najnáročnejších hier na trhu. Efektívne dokázali až zdvojnásobiť FPS.
Za technológiou stojí nové jadro s názvom Ada Lovelace. Obsahuje až 76 miliárd tranzistorov a pre RayTracing je vyhradených až 200 TFLOP výkonu. Vďaka deep learing a 1400 tensor jadrám dokáže Nvidia efektívne riadiť strojové učenie, ale aj rekreáciu obrazu vo vysokom rozlíšení.
Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.
Zobraziť komentáre (0)
Komentáre
Na pridávanie komentárov musíš byť prihlásený
Prihlásiť sa