Super Seducer Recenzia

Super Seducer - Recenzia

No ktorý chlap by nechcel, aby mu ženy padali k nohám?

Možno to niektorí z vás poznajú. Prídu večer do klubu za cieľom nájsť si nejaký ten "úlovok". Tancujete, pijete, bavite sa s partiou a v tom na opačnej strane parketa zahliadnete váš objekt záujmu. Tí hanblivejší by zrejme ešte išli zopár pohárikov tekutej odvahy do seba hodiť, no vy už nemusíte. Pomaly podídete k nej, pozdravíte a zrazu neviete, čo povedať. Trapas a obrovský. Ak nabudúce nechcete pohorieť, zrejme by ste mali siahnuť po Super Seducerovi!

Pre upresnenie, hra z vás nechce spraviť žiadneho alfa-samca na počkanie. No v zábavnej, interaktívnej podobe vám chce predstaviť tipy a triky, ako dostať od baby číslo, ísť s ňou na rande, alebo ju nakoniec zbaliť a ísť s ňou k vám na nejaké to kolo ... monopoly, samozrejme.

Hra vás v 10 kapitolách prevedie rôznymi situáciami. V Super Seducer sa vás jeho autor bude chcieť naučiť, ako sa správne chovať v situácii, ak stretnete náhodnú babu v parku či v bare, ale aj to, ako s kamarátom správne loviť baby vo dvojici. No v neposlednom rade sa vás autor bude chcieť naučiť, ako vyliezť z priepasti menom Friendzone.

Každá kapitola predstavuje hranú situáciu, ktorá trvá od 15 do 25 minút. Avšak, priebeh situácie je pevne vo vašich rukách. Aj keď, celkom to tak neplatí. Síce niekedy máte na výber aj zo 6 možností, ako rozvíjať rozhovor ďalej, častokrát to funguje tak, že je jedna odpoveď dobrá, jedna dobrá tak z polovice a ostatné sú absolútne zle. Ak odpoviete ako-tak obstojne, idete ďalej. Ak zle, hra vás ďalej nepustí a musíte si vybrať ďalšiu odpoveď. Niekomu by to vadilo, v tejto hre tomu tak ale nie je. Predsa len, chcete sa niečo naučiť, no nie? A to autori docielili jedine tak, že vás ďalej posunie len správna odpoveď.

Čo hodnotím ako najväčší bonus tejto hry, je fakt, že po každej odpovedi, a je jedno či dobrej alebo zlej, vám jej hlavný tvorca vysvetlí, prečo je daná odpoveď dobrá alebo nie. Povie vám, na čo sa pri balení sústrediť, ako sa v danej situácii zachovať a ako pomaly babu spracovávať tak, aby ste ju dostali do polohy, ktorej chcete. Sám na sebe som si tak všímal, že v každej ďalšej situácii som sa začal zamýšľať aj nad vecami, ktorým som dovtedy nevenoval takú veľkú pozornosť. Napríklad podvedomé reakcie a podobne.

V každej kapitole tak máte na výber okolo 10-15 volieb, na základe ktorých vám hra povie vašu úspešnosť. Samozrejme, nemôže byť každý Casanova na prvý pokus, preto viete jednotlivé kapitoly hrať koľkokrát chcete. Akurát nato, aby ste si odomkli ďalšiu, musíte mať predchádzajúcu prejdenú.

Čo vzbudilo pred vydaním veľký mediálny záujem, bolo zamietavé stanovisko Sony k vydaniu hry na Playstation 4. Úprimne, neviem s čím mohlo mať Sony až taký veľký problém. Veď slová ako f*ck či d*ck sa objavili aj v iných hrách. Hádam to len nie je kvôli kampani #metoo, nakoľko v tejto hre pri mnohých odpovediach viete dávať nemravné návrhy, a narážky sú niekedy dosť tvrdé. Aj keď, o to vtipnejšie.

Čo sa týka hereckých výkonov, tie sú priemerné, avšak na hru takéhoto ranku podľa mňa úplne dostačujúce. Hra vám tak vďaka interaktívnemu zážitku dáva možnosť sa naučiť kopu trikov a tipov veľmi príjemnou formou. Je tiež viac než isté, že sa takto naučíte oveľa viac, ako keby ste len čítali nejaké príručky, alebo vám dával zaručené rozumy váš skúsenejší kamarát. Za tých pár eur, ktoré hra na Steame stojí nemáte čo ľutovať. Zabavíte sa a dačo sa aj naučíte. Win Win situácia.

A pre koho je hra určená? V prvom rade pre všetkých tých, ktorí sú v balení žien menej úspešný a chcú si svoje vedomosti rozšíriť. No zbytočná nebude ani tomu najväčšiemu alfa-samcovi z dedinskej zábavy. Naučí sa sofistikovanejšie triky, pochopí ich samotnú podstatu a aj keby už všetko, čo v hre zistil, ovládal, aj tak nevadí. Predsa len, potrénovať nanečisto a utvrdiť sa v znalostiach nie je na škodu. Veď opakovanie je matka múdrosti.

Každopádne, treba dodať, že hra nie je tak celkom hrou a nie je pre každého. Nenájdete tu žiaden príbeh, iba rady. Takže, ak sa nechcete naučiť niečo v takejto podobe, siahať po Super Seducerovi pre vás nemá žiaden zmysel.

Hru si môžete zakúpiť na Steame za 12, 99€

Super Seducer

Tipy a triky - 8/10

Herecké výkony - 6/10

Spracovanie - 6/10

6.7/10

Super Seducer vám chce v zábavnej a interaktívnej podobe predstaviť tipy a triky, ako treba ísť na ženy v rôznych situáciach. Nielenže poradí, ale aj inteligentne vysvetlí čo, ako a prečo. Zaujímavý počin, ktorý stojí za to.