Vieme, prečo vývoj Biomutant trval tak dlho
Hra mala pôvodne vyjsť v roku 2018.
Akčná adventúra Biomutant, ktorá kombinuje hry ako Zelda, či Devil May Cry, mala pôvodne vyjsť v roku 2018. Aspoň tak sa hovorilo pri oznámení hry v roku 2017. Vývojárske štúdio Experiment 101 však kúpil vydavateľ THQ a vývojárom dalo výhodnú ponuku - hru vydajte, kedy chcete.
Riaditeľ štúdia, Stefan Ljungqvist práve takto spomína na THQ a ich výnimočnú podporu. Vraj necítili žiadny tlak a nemuseli tak podstúpiť crunch. Utrpela by kvôli nemu kvalita hry. Štúdio Experiment 101 za ten čas stále ostalo malým štúdiom, len okolo 20 ľudí, no aj napriek tomu sa rozhodli celkovo zväčšiť objem hry.
Z pôvodných 80-85 tisíc slov dialógu na konci roka 2019 je dnes 250-tisíc. Pridali karma systém, lepší tutoriál a hra je preložená do 13 jazykov, z ktorých 10 má dabing.
Posledný rok sa tiež venujú bugom. Počas vývoja takmer neprijímali nových ľudí a ich QA tím bol schopný zachytiť obmedzené množstvo denne. Keďže sa ale bugom venujú už rok vkuse, Biomutant by pri vydaní mal bežať hladko ako po masle.
Ljungqvist tvrdí, že je nereálne aby hra vyšla úplne bez bugov, ale ich oprava bola jednou z priorít uplynulý rok. Zároveň si však udržiavali zdravú životosprávu a nikto v štúdiu nepracoval 12-14 hodín denne.
Jediné, čo vývojári nestihli, bolo pripraviť PS5 a Xbox Series X verziu hry. Biomutant je totiž primárne robená hra na staré konzoly (oznámená bola v roku 2017) ale Ljungqvist sľúbil, že next-gen verzia určite vyjde. A portovaná bude z PC verzie, ktorá vyzerá dobre už dnes.
Biomutant vyjde 25.5.2020 na PC, Xbox One a PlayStation 4.
Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.
Zobraziť komentáre (0)
Komentáre
Na pridávanie komentárov musíš byť prihlásený
Prihlásiť sa