Posledná epizóda

CH Podcast #GamesCom Špeciál - Prvý deň, Opening Night Live

23. August 2023

V dnešnej epizóde nahrávanej v bojových podmienkach hotelovej izby vám Lukáš a Marek porozprávajú o tom, ako vyzerá developerská konferencia či rozostavané výstavisko v Kolíne.

A taktiež preberú to najzaujímavejšie z Opening Night Live, ktoré bolo doslova prepchaté skvelými hrami.

Bug v Team Fortress 2 totálne rozbil ekonomiku hry

Hráčom začali padať vzácne itemy, čo znehodnotilo ich cenu.

Profilový obrázok autora článku - Lukáš Kanik Lukáš Kanik
team-fortress-2

V online hre Team Fortress 2 od Valve sa pred dvoma dňami objavil bug. Ten spôsobil, že namiesto bežných itemov začali hráčom padať vzácne itemy v debničkách. Tieto itemy majú reálnu hodnotu, ktorá sa odvíja podľa toho, za koľko ich hráči predávajú na Steam Markete.

Marketplace začali zaplavovať tieto vzácne itemy a keďže ľudia sú naučení podliezať ceny, aby ich predali, cena itemov začala klesať. Niektoré spadli až 5-násobne, teda ide o extrémny dopad na ekonomiku hry.

Na Reddite vznikol post, ktorý upozorňuje hráčov na túto anomáliu. Bolo vydané upozornenie, aby hráči nepredávali tieto itemy, keď ich hodnota je pod cenou a aby počkali na opravu od Valve. To medzitým vyplo možnosť predávania všetkých vecí na Markete, ktoré majú označenie Unusual - netradičné.

Neskôr Valve vyplo možnosť predávať akékoľvek veci na Steam Markete, táto funkcia už však bola znova zapnutá. Ani samotné Valve momentálne nevie, čo sa stane so všetkými vzácnymi vecami, ktoré padli v čase bugu hráčom Team Fortress 2. Momentálne sa v štúdiu prehodnocuje plán na čistenie škôd, ktoré táto udalost zanechala na ekonomike hry.

https://twitter.com/TeamFortress/status/1154901584108670976

Na jednej strane je tu skupinka hráčov, ktorí získali netradičné itemy zadarmo a sú radi, že si konečne obohatili zbierku. Na druhej strane je tu skupina hráčov, ktorí pracovali na ekonomike hry posledných 12 rokov a ťažko pracovali na tom, aby získali vzácne itemy.

Každopádne to do Team Fortress 2 prilákalo množstvo hráčov. Zo štandardných 50 tisíc aktívnych hráčov sa počet  zvýšil až na 90 tisíc. Na Twitchi sa z niekoľkých stoviek sledujúcich vyšplhala popularita prenosov až na 21 tisíc divákov.

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Profilový obrázok autora článku - Lukáš Kanik

Lukáš Kanik

Šéfredaktor webu Centrumher.eu, fanúšik Half-Life, Mass Effect a Witcher univerza

Zobraziť komentáre (0)

Komentáre

Na pridávanie komentárov musíš byť prihlásený

Najpopulárnejšie hry