Kojima: "Death Stranding 2 nie je len obyčajné pokračovanie"
Kojima tvrdí, že v Death Stranding 2 môže vďaka technologickému pokroku robiť veci, ktoré predtým nemohol.
Čochvíla to budú dva týždne od momentu, čo nám Hideo Kojima v priamom prenose na The Game Awards 2022 odprezentoval pokračovanie série Death Stranding.
Treba uznať, že právom ide o jednu z najlepších hier roka 2019. Na druhej strane, skvelý sci-fi príbeh bol sprevádzaný gameplayom (prakticky simulátor kuriéra) a hernými mechanikami, ktoré nemuseli voňať každému.
Kojima sa v najnovšej epizóde svojho podcastu rozhovoril o svojej chystanej hre. "S Normanom [Reedusom] pracujem už druhýkrát a technológia sa za posledné tri roky naozaj zlepšila," hovorí Kojima a dodáva: "Veci, ktoré boli predtým nemožné, sú teraz možné. Takže sme si pred seba kládli výzvy. V tomto zmysle to nie je len obyčajné pokračovanie."
Vyzerá to tak, že samotný Kojima si uvedomuje, že prvý diel bol prijatý pomerne kontroverzne. "Zatiaľ nemôžem o hre veľa povedať. Verím však, že veľa ľudí malo rado Sama [postava, ktorú hra Norman Reedus], a dúfam, že títo ľudia sa k Death Stranding 2 vrátia. A aby som oslovil ľudí, ktorí nehrali prvý diel, urobil som hru nostalgickou, ale aj novou. Viac teraz nemôžem povedať."
Ťažko povedať, čo myslí Kojima-san tým, že Death Stranding 2 je nostalgické, ale aj nové. Zrejme však v hre uvidíme staré známe postavy (v prvom traileri sme mohli vidieť minimálne Sama či Fragile). To by vysvetľovalo tú nostalgiu. Pod novým zrejme myslí nový príbeh, ktorý odhalí ďalšie zvláštnosti tohto sci-fi sveta. Tak či onak, v prípade Hidea Kojimu sú očakávania hráčov poriadne vysoko.
Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.
Zobraziť komentáre (0)
Komentáre
Na pridávanie komentárov musíš byť prihlásený
Prihlásiť sa