PlayStation VR2 bude mať niekoľko skvelých funkcií, ktoré potešia nových majiteľov
Pohľad do okolia cez kameru ale aj úprava hracieho priestoru.
Sony dnes bližšie predstavilo niekoľko quality of life funkcií pre PlayStation VR2, novú virtuálnu realitu pre PS5. Ide o funkcie, ktoré novým majiteľom rozhodne spríjemnia používanie tohto headsetu a nebudú si ho musieť dávať dole kvôli banalitám.
S PS VR2 sa budeme môcť pozrieť do okolia cez kameru
Jednou z týchto skvelých funkcií je See-Through View, teda pohľad skrz PlayStation VR2. Hráči budú mať možnosť sa pozrieť okolo seba aj bez toho, aby si museli zložiť z hlavy headset.
Hráči si budú môcť aktivovať pohľad cez predné kamery tlačidlom priamo na headsete, alebo v centre ovládania na konzole. Bude možné takto prepínať medzi pohľadom do reálneho sveta a toho virtuálneho, kedykoľvek.
Pohľad cez kameru PS VR2
Streamovanie aj s hráčom na obrazovke
Ak vlastníte PS5 HD kameru, budete môcť streamovať svoje VR hranie priamo cez PS5 bez nutnosti ďalších úprav. Ak budete mať zelené plátno, kamera dokáže na obraz hry umiestniť len vás bez toho, aby ste rušili divákom zážitok z hry.
Možnosť prispôsobiť si hernú plochu v miestnosti
Jedným z problémov VR headsetov je ten, že počas hrania môžete v miestnosti čokoľvek rozbiť, alebo sa buchnúť o hrany, skrine a iný nábytok.
Sony to vyriešilo možnosťou nastaviť si hernú plochu v miestnosti. Najskôr si kamerami naskenujete miestnosť a potom ovládačmi vyznačíte hernú plochu. Tú môžete podľa potreby zväčšiť alebo zmenšiť a ak sa dostanete k jej hranici, uvidíte na obrazovke varovanie.
Možnosť nastavenia hernej plochy v miestnosti
Hranie s HDR 90/120fps ale aj virtuálne kino
Sony priblížilo aj možnosti zobrazenia obsahu na PlayStation VR2. Hry sa budú zobrazovať v rozlíšení 4000x2040 pixelov v HDR (2000x2040 pre každé oko) a displej bude locknutý na frekvenciu 90 alebo 120 Hz, teda FPS.
PS5 obsah si však budete môcť prehliadať aj v cinematic režime, ide o akési virtuálne kino. Tento režim vám zobrazí obsah v rozlíšení 1920x1080 v HDR pri 24, 60 alebo 120 Hz.
Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.
Zobraziť komentáre (0)
Komentáre
Na pridávanie komentárov musíš byť prihlásený
Prihlásiť sa