Posledná epizóda

CH Podcast #47 - HiFi Rush, Dead Space Remake, Seriál The Last of Us a Tragédia menom Skull and Bones

02. Február 2023

V našej najnovšej epizóde CentrumHer Podcastu sme začali krátkou rozpravou o The Day Before. Posledné kroky vývojárov totižto robia z nášho staršieho Face2Face článku ba priam až prorocký kúsok.

Vynechať sme nemohli ani hit nedávnych dní - HiFi Rush, ktorý Bethesda vydala v podstate z minúty na minútu. Lukáš sa podelil o svoje dojmy z tejto hry. No v posledných dňoch hral aj Dead Space Remake a tak porozprával čo-to aj o ňom.

Samozrejme, obísť sme nemohli ani seriál The Last of Us, ktorý aktuálne láme rekordy a dočkal sa aj potvrdenia druhej série. A nakoniec sme sa zasmiali na tragikomédií, ktorú v posledných mesiacoch predvádza Ubisoft, najme v súvislosti s hrou Skull and Bones.

Star Citizen končí s roadmapu, vyčíta hráčom, že im verili

Roadmapa bol vraj zlý nápad.

Profilový obrázok autora článku - Lukáš Kanik Lukáš Kanik

03. Február 2022

Squadron-42-Star-Citizen-Screenshot-8

Vývojári hry, ktorí sú financovaní komunitou, zvyčajne zverejňujú roadmapu - akúsi predpoveď toho, na čom pracujú a čo by malo do hry prísť v budúcnosti. Niečo podobné spravili aj vývojári z Cloud Imperium Games. Star Citizen mal najskôr roadmapu, v roku 2020 nahradili pôvodnú roadmapu novou roadmapou, v ktorej stanovili ciele na roadmapu.

Tento chaos obsahoval tonu prvkov a herných mechaník, na ktorých autori v CIG pracovali a pracujú. Štúdio v novom komunitnom príspevku však oznámilo, že končí s roadmapou. Nahradí ju len informáciami o tom, čo prinesie najbližší patch. Tieto informácie budú v sekcii Release View.

Podľa komunitných manažérov bolo zverejňovanie plánov chybou. Pretože často nastali okolnosti, kvôli ktorým vývojári nedokázali splniť to, čo v roadmape sľúbili.

Vraj to je chyba komunity, že roadmape verili

Smutné však je, že chybu zhadzujú na samotných hráčov. "Mnohí z našich najvášnivejších hráčov boli v tom, že všetko čo bolo v Release View bol prísľub." Touto vetou sa v podstate hráčom vysmiali, že roadmapu brali vážne a verili všetkému, čo tam vývojári napísali.

Zvyčajne to tak býva, že čo je v roadmape, to sa stane realitou. Vo svete Star Citizen je každý sľub len ďalšie klamstvo a dôvodom na ďalší odklad hry.

Star Citizen medzitým vyzbieral 433 miliónov dolárov, pôvodne mala hra vyjsť v roku 2014.

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Profilový obrázok autora článku - Lukáš Kanik

Lukáš Kanik

Šéfredaktor webu Centrumher.eu, fanúšik Half-Life, Mass Effect a Witcher univerza

Zobraziť komentáre (0)

Komentáre

Na pridávanie komentárov musíš byť prihlásený

Súvisiace články