Sony chcelo zamestnancom Bungie vyplácať milióny dolárov, teraz ich prepúšťa
Situácia s live-service hrami sa mení.
Už nejaký ten piatok kolujú informácie o tom, ako Sony zaradilo spiatočku vo svojom snažení vytvoriť úspešné live-service hry. Vo vývoji ich má niekoľko (pozrite náš článok s kompletným prehľadom PlayStation Studios) ale mnoho z nich sa už teraz potýka s problémami.
Najmä multiplayerový The Last of Us Factions II, ktorý bol vo vývoji v Naughty Dog už niekoľko rokov. Bungie v lete tohto roka spravilo interné review aktuálnej verzie Factions a ich hodnotenie bolo negatívne. Sony podľa dostupných informácií na základe toho uložilo Factions k ľadu a z Naughty Dog prepustilo časť zamestnancov.
Správy hovoria o tom, že vedenie Sony momentálne prehodnocuje svoje ciele v oblasti live-service hier a radšej ostane v bezpečnom prístave, u singleplayerových hier.
Sony sľubovalo Bungie milióny, teraz prepúšťa
Keď v roku 2022 Sony kúpilo štúdio Bungie za 3,6 miliardy dolárov, tretinu z tej sumy vyhradila na zachovanie talentov. Firma takto vyčlenila 1,2 miliardy dolárov, ktoré mali byť zamestnancom Bungie vyplatené postupne počas nasledujúcich rokov, v priemere 1,3 milióna dolárov na hlavu. Cieľom bolo udržať skúsených zamestnancov Bungie, ktorí by pomohli naplniť ambície Sony u live service hier.
Dnes sa však dozvedáme, že Sony začína masovo prepúšťať aj u Bungie. Potvrdil to nie len insider Jason Schreier z Bloombergu, ale aj niekoľko zamestnancov, ktorí si už hľadajú novú robotu. Niektorí z nich majú v hernom priemysle viac ako 20-ročné skúsenosti.
Sony posledné týždne prepustilo ľudí z Naughty Dog, Media Molecule, Deviation Games aj v podpornom štúdiu Visual Arts,
Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.
Zobraziť komentáre (0)
Komentáre
Na pridávanie komentárov musíš byť prihlásený
Prihlásiť sa