Naughty Dog prepúšťa, The Last of Us Factions v problémoch
Je možné, že hra nikdy nevyjde.
Nová vlna prepúšťania v hernom priemysle prebieha práve v týchto mesiacoch. Epic prepustil 830 ľudí, časť vývojárov prepustilo aj štúdio Team17 aby urobilo reštrukturalizáciu, po slabých predajoch The Callisto Protocol muselo ľudí prepustiť aj Striking Distance Studios. Sega ukončila vývoj hry Hyenas a začala prepúšťanie tiež.
Ľudí začalo prepúšťať aj Sony a to v minimálne dvoch štúdiách. Prvým bolo štúdio Deviation Games, z ktorého odišlo 90 ľudí. Štúdio pracovalo na novej PS5 exkluzivite.
Dnes tu máme správu o prepúšťaní v Naughty Dog. Správu o prepustení dostalo niekoľko desiatok (podľa Kotaku minimálne 25) zamestnancov minulý týždeň, ich kontrakt potrvá do konca Októbra. Ide najmä o testerov z oddelenia QA, ale aj o grafikov a dizajnérov, či producentov.
Zamestnanci vraj nedostanú žiadne odstupné a na prepustených, aj stávajúcich zamestnancov bol vyvíjaný tlak, aby prepúšťanie udržali v tajnosti.
Multiplayerová hra The Last of Us Factions je momentálne v problémoch. Vývoj nie je úplne zastavený, ale je prakticky zmrazený. Prispelo k tomu aj interné review od Bungie, ktoré Factions interne ohodnotilo negatívne. Hra je vo vývoji minimálne od roku 2020.
Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.
Zobraziť komentáre (0)
Komentáre
Na pridávanie komentárov musíš byť prihlásený
Prihlásiť sa